„Asertivna disciplina u razredu“ naziv je radionice koju je održala Mahira Poljak dana 28.11.2017. za nastavnike JU „Sedma osnovna škola“ .
Kroz ovu radionicu nastavnici su imali priliku unaprijediti vještine upravljanja socijalnim procesima, doći do korisnih saznanja o najučinkovitijim tehnikama upravljanja ponašanjem djece i mladih od čega u velikoj mjeri zavisi uspjeh u učenju i poučavanju, te razvoj socijalne kompetentnosti djece.
„Disciplina ne služi da djecu kontroliramo nego da ih popodučavamo samokontroli, odgovornosti i produktivnom učestvovanju u životu. Učionica je važna pozornica za socijalno učenje, a nastavnik glavni uzor. Vježbanje socijalnih vještina ključno je u prevenciji problematičnog ponašanja kod djece i mladih. Najdjelotvornije je ako se koriste principi asertivnosti i učenja po modelu, te je važno da nastavnici imaju razvijenu sposobnost upravljanja prvenstveno vlastitim ponašanjem, kako bi upravljali ponašanjima djece i mladih.“ – istakla je Mahira Poljak.